Träningsvecka v.3

Tänkte visa hur jag lägger upp träningen för mig själv en vecka. Brukar inte planera in i detalj så långt innan men tänkte det kunde vara kul och se. Tränar inte på gym – ska börja i höst – utan bara hemma, men tro mig man kan göra det ganska jobbigt för sig ändå. Såhär kommer nästa vecka ungefär se ut :

Mån – Mage/Rygg

Tis – Armar

Ons – Springa ute

Tors – Gym (elevens val i skolan) hela kroppen

Fre – Om idrotten är jobbig nog räcker det annars kör jag ben hemma

Lör – Mage och armar

Sön – inget

I somras skrev jag ju ett inlägg om att jag inte tränade och det gjorde jag inte heller. Nu 2018 har jag börjat med detta eftersom jag från en början ville köra något pass dagen efter nyårsdagen för att gottgöra kroppen lite efter allt jag stoppat i den haha. Sen bara jag fortsatte och nu är det som en rutin. Jag är ganska likgiltig, tycker inte det är jättetråkigt och jobbigt, jag bara gör det och jag tror att när jag börjar märka resultat kommer jag tycka att det blir mer roligt eftersom jag kommer orka mer.

Do it for yourself and no one else.

IMG_2153

blogstats trackingpixel

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>